Ticket Support

Hieronder treft u een overzicht aan van de meest gestelde ticket gerelateerde vragen!

De tijd, plaats en locatie, verschild per evenement. Op uw ticket staat alle benodigde informatie over bijvoorbeeld; de adres, opstaplocatie, aanmeldtijden, etc.

LET OP!
Met name bij evenementen zoals bijvoorbeeld de demonstratie parade “Rave The Planet”, zijn er strakke (tijd)schema’s met betrekking tot opstap-, start- en eind tijden. Wanneer u door omstandigheden bent verhinderd en niet op tijd binnen het aangegeven tijdsslot aanwezig kunt zijn, zal de parade truck zonder u van start gaan. U kunt echter tijdens de gehele evenementsperiode en route (alsnog) op- en afstappen!

Nadat u de bestelling volledig bent doorlopen en de betaling heeft afgerond, wordt u automatisch doorgestuurd naar de bevestigingspagina. Hier staat het overzicht van uw bestelling en de download links om de door u bestelde ticket te kunnen downloaden.

U ontvangt op het door u opgegeven e-mail adres tevens een bevestiging met de links om uw tickets te downloaden. Controleer dan ook altijd voordat u de bestelling afrond goed of u het e-mail adres juist heeft ingevoerd!

LET OP!
Het is mogelijk dat een e-mail per abuis als SPAM gemarkeerd wordt. Controleer na uw bestelling dan ook altijd de SPAM map van uw e-mail programma.

Heeft u de bestelling en betaling afgerond, maar ontvangt u geen bevestigingsmail? Neem dan contact met ons op en houdt uw bestelnummer bij de hand.

Het uitprinten van de ticket kan maar is niet noodzakelijk! U kunt de ticket, welke in PDF formaat is, ook opslaan op uw telefoon om bij het evenement te kunnen laten scannen.

LET OP!
Bij zowel de geprinte als digitaal op bijvoorbeeld een tablet of telefoon is het belangrijk dat de QR code van de ticket duidelijk kan worden weergegeven.

Voor gekochte tickets geven wij geen restitutie wanneer u bijvoorbeeld bent verhinderd en niet op slechts deels op het evenement aanwezig kan zijn. Dit geld ook wanneer het evenement wel heeft plaats gevonden, maar door onvoorziene omstandigheden deels of voortijdig wordt afgelast.

Restitutie van een ticket is alleen van toepassing wanneer het volledige evenement door onvoorziene omstandigheden volledig en uiterlijk 1 dag voorafgaande de startdatum van het evenement wordt afgelast.

Voor al uw overige vragen verwijzen wij u naar onze contactinformatie!

Home Contactpagina

Mormina Events

Contactadres: (geen bezoekadres)
T.E. Teunissenwei 49
9104 ER
Damwâld

KVK NR.: 73687200
BTW.NR.: NL001442032B94

E-mail: info@mormina-events.nl
Telefoon: 06-23969325

Openingstijden:
Ma. t/m Za. | 09:00 tot 17:00 uur
Zo. Gesloten